Intervju

Idag intervjuade jag Sebastian Dabnor och Erik Karlsson för att se vad de tycker och tänker om musikteaterprojektet. Båda två är med i musik och skådespelargruppen.
 
Varför valde ni att vara med i just musik och skådespelargruppen?
Erik: Jag tycker jag är mest lämpad för att vara med i musik, och skådespelargruppen kom jag med i nyligen av en slump.
Sebastian: Musik är den roligaste gruppen att jobba i, och att få testa på skådespel är också roligt.
 
Har ni lärt er mycket av musikteaterprojektet?
Båda: Ja, speciellt under projektveckorna lär man sig mycket.
 
Vad är det första ni tänker på när ni hör "80-talet"?
Mycket synthar och hårdrock framförallt!
 
Tycker ni det är ett bra tema?
Sebastian: Jag tycker att temat är bra eftersom det finns goda förutsättningar att få till en bra föreställning av det.
Erik: Jag håller med!
 
Vilka förhoppningar har ni på projektveckorna?
Sebastian: "Lära det vi ska kunna, tills vi ska köra, kunna det vi ska kunna när vi ska köra det."
Erik: Öhm... precis...
 
Tror ni det blir en bra föreställning?
Erik: Ja, det ser vi till att det blir. Det känns så.
Sebastian: Ja, om alla gör det de ska.
 
 
(fr. v. Erik Karlsson, Sebastian Dabnor)
 
Tack för intervjun killar!
//Emma
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback